wtorek, 2 lipca 2024

info blogowe :)

 Na moim forum tylko dla znajomych napisałam cały elaborat na pewien temat. W końcu zrozumiałam dlaczego zakładam nowe strony i konta, a potem w dołku je kasuję, bo nie ma żadnego zainteresowania.

Nie chcę się zachowywać jak pewien znany w "branży F20" pan, który ma sto pomysłów na minutę, a po pięciu minutach wszystko usuwa, bo łapie odklejkę. Jest przez to denerwujący i nikt go nie traktuje poważnie. Ja nie chcę się tak zachowywać, a niestety często robię to...

Nie będę tutaj pisać co mną kierowało i co skąd się bierze, bo to zbyt prywatne sprawy, ale zrozumiałam i przetrawiłam temat. Już wiem, jakie problemy z dzieciństwa od lat pojawiały się w moim dorosłym toku myślenia. Jutro dodatkowo poruszę ten temat na sesji z terapeutką.

Z pomocą przyszedł mi całkowity przypadek. Przypadkowo postalkowałam jakiegoś randomowego faceta na FB i on miał na profilu link do swojego bloga. To była jedna strona, ale podzielona na kilka działów i to diametralnie różnych - po prostu gość pisał tam o wszystkich swoich pasjach. Na jednym blogu. No i załapałam koncept: to jest to! :)

Efektem tych rozkmin jest ta oto strona (tak, zaaranżowałam starą domenę): pipczyk-szczur.pl

Jest to "multiblog" o grach, książkach, fotkach i twórczości artystycznej. Zamiast miliarda stron - JEDNA.

Pozdro.

I fotka Marchewki z Niurką dla atencji. :)



5 komentarzy:

  1. Poszukujesz, więc jest O.K.
    Nie od razu wszystko musi być na stałe i na już!

    OdpowiedzUsuń
  2. No i fajnie, bardzo mnie to cieszy, bo zawsze tak radziłem ;)
    Dla odmiany ja chyba mojego podzielę na dwa :D za to jeden będzie bardziej już jednak archiwum ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, że brakuje mi Twojego pisania. :) W końcu czytamy się od 20 lat. XD

      Usuń
    2. Nie mam znowu aż tak bardzo o czym pisać :P dlatego myślałem żeby może stworzyć bloga tylko podróżniczego - to jest to co nadal opisuję ;) a dodatkowo mógłby być dla wszystkich, nawet dla rodziny jakby ktoś był ciekawy (ok... może nie do końca, musiałbym jednak trochę inaczej pisać XD ). To był mój pierwszy pomysł ale jednak tego co już napisałem szkoda, więc drugi był taki żeby zostawić tylko archiwum. No aaale jednak może jednak czasem coś będę chciał napisać :P więc jednak może zostawić bloga ale dodawać coś rzadko (czyli jak teraz :D ).

      Usuń